Manolo Garcia en Aragones para Labordeta No deixes morir a mia voz

Labordeta nos dejó hace algunos meses, y aquí tenéis una canción que Manolo Garcia le dedico, está en aragonés (se entiende perfectamente) y la cantó en el Auditorio La Chumbera - Granada 9/10/2006, música de Gabriel Sopeña y texto de Ángel Conte de "No deixes morir a mia voz"



Esta es la letra de este tema inédito de Manolo que seguro que os gusta:

Mai, mira-me as mans;
las trayo buedas,
lasas d'amar...
Son dos alas
d'un biello pardal
que no puede
sisquiera bolar.

Mai, mira-me os guellos,
n'o zielo perdius
n'un fondo silenzio...
Son dos purnas
chitadas d'o fuego
que no alumbran
ni matan o chelo.

Mai, mira-me l'alma
aflamada de sete,
enxuta d'asperanza..
Ye un campo labrau
an no i crexen qu'allagas
que punchan a bida
dica qu'a matan.

Mai, mira-me a yo.
Me reconoxes, mai?
Fue o tuyo ninon...
Guei so un ome
que no se como so.
Mai, me reconoxes?

Mai, ni sisquiera tu?!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario